27 sierpnia 2011

Don't be shy

Trochę jak widać się pozmieniało. Dzięki pewniej osobie porzuciłam zdjęcia robione w pokoju z pomocą samowyzwalacza lub z tzw. rączki ;)  Myślę, że jest to zdecydowanie zmiana na lepsze, bo raczej ciężko by mi było wyhodować tak wielkie drzewo w pokoju, które zostało wykorzystane do dzisiejszej sesji. Moje pierwsze doświadczenia z czerwoną szminką były raczej dobre choć nie obyło się bez czerwonych zębów... Może z czasem będzie lepiej. Ruch na blogu jakiś jest, jednak nie bardzo duży co sprawia, że mam wrażenie, że piszę sama do siebie, ale cóż :) Od dziś postanawiam choć jedno zdanie do każdej notki z lookiem napisać, zobaczymy jak mi pójdzie...To chyba tyle. Enjoy!
Please hype my look on lookbook.nu http://lookbook.nu/look/2346529-Don-t-be-shy



top - no name, sh
shorts - sh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥