18 listopada 2011

The Blog of The Week!!!

Teraz się będę trochę chwalić :) Mój blog został wybrany przez portal fashionfreax na blog tygodnia! To dla mnie ogromne wyróżnienie, bo posiadam konto na portalu od niecałych 2 tygodni :) Tu możecie przeczytać krótki wywiad ze mną KLIK Mam nadzieję, że Wam się spodoba i z góry przepraszam za ewentualne błędy w angielskim ;)

Wywiad ze mną: KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK

Interview with me: CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK 

10 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Z tego co wiem, jeżeli ktoś z natury ma drobną budowę ciała, to nie tak łatwo będzie mu przytyć, ale uwierz mi, że nie jedna dziewczyna chciałaby być na Twoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :) To faktycznie spore wyróżnienie, powinnaś być z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, nawet ie wiedziałam wcześniej o tym portalu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Congrats hun and thanks for mention me!!!

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  5. gratyluje;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, gratulacje!!! :* cieszę się!
    Dzisiaj rozpoczął się u mnie konkurs, do wygrania ręcznie wykonana biżuteria :) Jeśli masz ochotę to zapraszam tutaj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥