27 lutego 2012

New Fun

Dzisiejszy post jest trochę postem "new in" jednak chciałam, żeby nie było to zwykłe pokazanie Wam co nowego mam w szafie, ale zaprezentowanie tego w jakiś fajny sposób. Pierwszy raz decyduję się na tego typu post, jednak nie chcę zaniedbywać bloga, a wiem, że zdjęcia z moim udziałem będę mogła zrobić dopiero za kilka dni.
Uwielbiam bawić się efektami w programach do obróbki zdjęć, więc pierwszą myślą było dodanie fajnych efektów i na tym zakończyć. Jak widać na tym nie poprzestałam, ponieważ w wyniku sesji zdjęć narobiłam tyle, że post ten by się ciągnął i ciągnął. Trochę się przestraszyłam, że odechce Wam się oglądania wszystkiego. I tu rozwiązaniem stały się gify. Jeśli czegoś dokładnie na zdjęciach nie widać, to nie martwcie się, bo wszystko to będzie jeszcze nie raz zaprezentowane w moich stylizacjach. Myślę, że wyszło całkiem fajnie i cały post stał się przez to mniej banalny. Ja jestem zadowolona i mam nadzieję, że Wam się spodoba.

ENG: Today I want to show you what's new in my closet, but not in an usual way. I decided to took photos of my newest clothes and spice it up a little with some "special effects". After taking SO many photos, I figured out that better way to show them is using GIFs because if I simpy add all the pictures, my post would be way too long. I hope that you like it.
Sylwia


New Look

H&M

H&M Divided

New Look, sh

H&M Divided

my aunt's closet


Accessorize

Stradivarius

111 komentarzy:

  1. I love these new outfits, especially the blouse :)

    xx, Cecile
    Put your heels up

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wymyśliłaś, bardzo pomysłowe :D i oczywiście śliczne rzeczy, szczególnie bluzka z serduszkiem, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No,no muszę przyznać , że miło się ogląda. Na dodatek takie fajne rzeczy!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł ciekawy, rzeczy są cudowne po prostu! bardzo przyjemnie wyglądają i czekam na zestawy z nimi :) oczywiście obserwuję :)) ;* pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful textures! I love those amazing blue shoes! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing pieces!!! <3

    http://www.fashionindahat.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. oh my so many great pieces, love the lace and jewelry!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty mnie powaliły! Są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. all look so pretty!


    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń
  11. o jeja! Wszystko mi się podoba! Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję dziewczyny! strasznie się cieszę, że się podoba :)

    thank you so much dolls :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne rzeczy, a biżuteria <3 !!! Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne rzeczy, koronkowe spodenki super;)

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię bawić się photoshopem.. właściwie to używam go na co dzień w pracy i w domu. świetnie to wyszło! fajnie że pokazałaś jedną rzecz z różnych stron w formie gifu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy ;) najbardziej podoba mi się ta bluzeczka z kołnierzykiem ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. buty super;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeeeny, spódniczka jest cudowna <3 Tak Ci się przyglądam i przyglądam i nie mogę uwierzyć metryce, masz taką śliczną i dziewczęcą buzię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to szorty :) a co do metryki to wiem, że wyglądam znacznie młodziej i kiedyś mi to strasznie przeszkadzało, ale teraz jak latka lecą to się cieszę :)

      Usuń
  19. same świetne rzeczy głównie wpadły mi w oko dwie koszulki z h&m, a po tą z sercem to chyba się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rzeczy. A pomysł jest super, miło się oglądało.

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ach te koronki - absolutna rewelacja :) a jeśli chodzi o krótką bluzeczkę z sercem i guzikami na plecach też jestem jej szczęśliwa posiadaczką :) no i te ultramarynowe buciki - wyśmienite :) same cudeńka po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. przecudowne rzeczy, rzeczy z h&m tj koszula i bluzka z sercem, poszukiwałam i nie doszukałam się niestety :C są cudowne, czekam na stylizację z rzeczami :) i dodaje do obserwujących bo warto :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szorty są urocze!!

    Obserwujemy?
    Pozdrawiamy, Frayed Laces

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkie rzeczy sa boskie!♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka jest po prostu boska .mmmm. no i te koturny ...


    http://www.mibesito.blogspot.com/



    Pozdrowienia ..

    + Dodaję blog do obserwowanych ..

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny post a szorty cudowne ;)

    zapraszam do mnie na nowego posta i obserwacji jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czyli na wszystko znajdzie się sposób :) Ciekawe efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kliknęłam ;3 tez miałam wziąc te spodenki, ale bałam się jak z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  30. pomysłowy sposób na pokazanie nowości! o wiele lepszy, niż po jednym zdjęciu :) widzę wiele ślicznych rzeczy, będą mega stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. znam to z doświadczenia, a potem po kilku miesiącach nagle piszę, ze obserwuję jakbym z choinki się urwała, miło mi, że się nie zraziłaś jeszcze ;d ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. wow, beautiful new clothes. I love them! Your taste is amazing!
    http://thesmallnoble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w Twoich butach <3 !
    Dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ojoj, pieknosci, cudenka tu widze:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jesteś taka ładna, na dodatek chyba podobają nam się podobne rzeczy, bo w tych się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystkie rzeczy są przepiękne, nie potrafiłabym wybrać, co najbardziej mi się podoba. masz świetny gust:) dodaję do obserwowanych i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. dzieki za komenta;) ja to kocham wszytsko z tego posta!!!!

    obserwuje

    zapraszam do siebie i do obserwacji:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Hello!
    After making a visit to your blog!
    I congratulate you!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    His goal: to familiarize your blog, and thus the possibility to exchange with various countries, whether cultural or other
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after your contacts
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne rzeczy i w swietny sposob przedstawione:) bardzo mi sie podoba;)
    pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna ta koronkowa sukieneczka; gdzieś wysyłkowo można też dostać podobne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  43. spodnica jest genialna :) czekam na outfit z nia ! zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do hm :)

    OdpowiedzUsuń
  44. strasznie podoba mi się ta biżuteria ; )

    obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  45. Mega:)

    pozdrawiam
    Kosi i zapraszam do siebie:)
    http://swiatkosti.blogspot.com/
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna spódniczka!!!
    I mam identyczną bluze z New Look'a tylko pudrowo różową ;D

    pozdrawiam i zapraszam:
    http://mystiskfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Rzeczy są świetne szczególnie biała koszula z hm... < 3

    OdpowiedzUsuń
  48. Te wszystkie rzeczy są piękne. No i to serduszko z H&M, cudna koszulka!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne rzeczy :) bardzo fajnie zaprezentowałaś nowości :) piękne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  50. całość do schrupania! chrupiemy z zazdrości;))

    pozdrawiamy i zapraszamy na konkurs
    http://lenalona.blogspot.com/2012/03/konkurs-na-dzien-kobiet-10-bransoletek.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Szorty przepiękne! Świetna torebka i biżuteria też super :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wszystko wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę przyznać, że bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  54. love everything! especially the skirt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. piękna bluzka z sercem <333 naprawde mega !
    zapraszam do siebie i dodaje do obserwowanych;)


    http://brzysiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Thank you so much! It's my favorite, all times :)

    - Love the clothes!

    OdpowiedzUsuń
  57. mam dokładnie takie same spodenki :) są świetne, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. uwielbiam Twojego bloga! Ja dopiero założyłam swojego, wpadniesz? Można poobserwować :)?

    OdpowiedzUsuń
  59. moją faworytką jest spódniczka z 1 zdj.

    OdpowiedzUsuń
  60. Hi dear
    Thanks for your comment
    So beautiful
    I really love the lace shorts and the H&M blouse with the heart!

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Chciałam zamówić sobie te szorty. Genialne zakupy. Wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  62. wszystko ładne ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. piekne rzeczy wszystko bez wyjątku mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  64. piekne pieeekne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  65. naprawdę świetny pomysł z gifami :) uwielbiam koszulki z guzikami z tyłu! świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. mnie zauroczyła koronkowa spódniczka , uwielbiam koronki <3 prosta biała koszula też jest bardzo ok .
    Nie jestem pewna czy już Cię obserwuję , jak nie to powiedz a się dodam :**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. każda rzecz ma świetny klimat! :) Szczególnie spódniczka z koronki :)

    Zapraszam na naszego bloga o modzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie poluję na tą koszulę z H&M :)
      zapraszam do mnie :)

      Usuń
  68. bardzo fajna koszula z New Look. poluje na podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Koszulka z serduszkiem jest wspaniała ;d

    OdpowiedzUsuń
  70. ten ostatni naszyjnik jest fantastyczny! <3

    dzieki za komentarz ; *

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne nowości, sama bym się skusiła na nie jedną rzecz z tych <3
    Buziaki
    Sonja

    OdpowiedzUsuń
  72. ile rewelacyjnych nowości! :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. super pomysł z gifami! bardzo spodobaly mi się te spodenki (?) z oasap.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ej , świetne! Podoba mi sie tu !:)

    Obserwujemy ?

    Zajrzyj do mnie , CHŁOPAKA prowadzącego bloga o modzie z stylizacjami . ;)

    www.boyfashionxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. ale masz fajne ciuszki;D i bardzo pomysłowe z tymi gifami, też robię czasem za dużo fot ..a chciała bym dodać wszystkie! niezły pomysł:)


    zapraszam do siebie:)

    http://in-hype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękuję wszystkim! jutro dodam post z 3 pokazanymi na zdjęciach rzeczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. oooo !
    ile ja bym dała żeby te rzeczy mieć u siebie !
    zakupy po prostu mega ! zazdroszczę jak nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne ubrania :)
    Spódniczka i koszule fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  79. świetne rzeczy !
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. ♥ wszystko bym brała ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. Geeeeenialne nowosci!Akurat czekam na te szorty:) Powiedz mi ile Ty czekalas na przesylke? I w jakiego programu uzywalas do przerobki zdjec?Swietne sa!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 dni roboczych czekałam i z tego co wiem, to tak właśnie idzie 10-15 d.r. A program to Pixlr-o-matic :)

      Usuń
    2. Doczekalam sie juz;) Pozdrawiam!

      Usuń
  82. kliknęłam chyba z 10 razy ;))
    obserwuje i licze na to samo :))

    OdpowiedzUsuń
  83. Fantastycznie ci wyszły te przeróbki zdjęć, a gify to rzeczywiście świetny pomysł na pokazanie szczegółów bez mnożenia zdjęć - nie wykluczam, że z niego skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥