26 maja 2012

Take It Easy

Może zdjęcia w tym poście byłyby inne, a może byłyby dokładnie te same... Skąd takie dziwne 'filozoficzne' zdanie na początek? Otóż po 10 minutach od rozpoczęcia sesji wyczerpały się w aparacie akumulatorki i na ekranie pojawił się wesoły napis informujący o konieczności wymiany baterii. Jupiii! Takie już moje 'szczęście'. Jednak w związku z tym, że kilka fotek zostało już zrobionych, stwierdziłam że może coś się jednak do pokazania Wam nadaje. Nie będę ukrywać, że mała ilość zdjęć do wyboru to dla mnie duży problem, bo uwierzcie że "fotogeniczna" to ja jestem na jednym z dziesięciu ;) Mimo to mam nadzieję, że Wam się spodoba.

ENG:
Maybe photos in this post would be much better or maybe they will stay the same... Why so philosophical, you ask? Because my camera happily announced that it's time to 'replace the batteries' about 10 minutes after first photo was taken. Yeah! Bad luck all the way. Anyway, some photos were already taken and I decided to check if some of them are good enough to show you so here you go :) As always I hope you will like it.
Sylwia



 


 


 fot. gootex

koszula/shirt - H&M
marynarka/blazer - H&M Divided
szorty/shorts - Oysho
torebka/bad - H&M
baleriny/flats - New Look

70 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. + Dodalam sie do obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spodenki i ogolnie caly zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to i ja się dodałam via GFC :) genialnie połączenie ja sama bym na to w życiu nie wpadła a wyglada extra!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna koszula:D i pięknie przerobione zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam w to nie wierzę ;) Piękne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) serio! aparat mnie nie lubi i "fotogeniczna" naprawdę jestem na jednym z dziesięciu zdjęć :/

      Usuń
  7. dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look, wspaniałe zdjęcia ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Geeeee girl you are perfect! Nice shoes&bag combo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana rewelacja!

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczo wyglądasz. Masz cudowne włosy:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś przeeeeśliczna. Super bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look! Bardzo podobają mi się buty i naszyjnik.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. co tam opowiadasz! Wg mnie jesteś bardzo fotogeniczna :) masz świetny styl! tym razem moje serce skradł naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw- delikatny i dziewczęcy, ale jednocześnie bardzo charakterystyczny.
    Zdjęcia są super klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna stylizacja! Piękna z Ciebie kobitka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. actually there is NO F*#&@ING WAY for those photos to be better than now!!!!! you are crazy beautiful and have great legs!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh, jak ładnie. Prześliczna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nice legs ;) how tall are you? (cm)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nienawidzę takich sytuacji z bateriami! Już nie raz w taki sposób zepsułam sobie humor hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia boskie, look świetny. Wszystko mi się tutaj podoba.:)
    Włosy-marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Ci bardzo za miły komentarz u mnie :***

    Ja zawsze jestem zachwycona Twoimi lookami! W tym poście również <3

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna koszula :) w ogóle wyglądasz uroczo!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog!! Obserwuję;)) I zapraszam częsciej do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. i love your short and necklace

    OdpowiedzUsuń
  27. Co Ty gadasz :O przecież pięknie wyszłaś na tych zdjęciach!:)
    Masz cudowne włosy i naszyjnik!<3

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjny zestaw, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne są te wszystkie złote dodatki :)) i Twoje włosy straasznie mi się podobają <3

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi sie klimat zdjec

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna marynarka, nigdy nie wpadłabym na to, że nie jesteś fotogeniczna

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wychodzisz na zdjęciach, więc w to na pewno nie uwierzymy :P świetna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna stylizacja, urocza marynarka. A te motyli są po prostu przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna stylizacja :)
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw ;)
    http://itsizabela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ee tam, zdjęcia są świetne <3
    Masz boską torebkę ;)
    Dzięki za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylizacja ! <3
    balerinki są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. zdecydowanie zdjęcia bardzo na tak! wyglądasz przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  39. nie wiem o czym mowisz bo wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  40. wow you are beautiful!! and I like your outfit so much! :) I hope you will get a look at my blog :)
    xx from Italy ♥
    ♥ www.nuagerose.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Co ty piszesz?! ty jesteś baaaaaardzo fotogeniczna! <3
    Świetne zdjęcia.. :)

    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com
    Daria.

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuję ♥
    thank you ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna kurteczka + uwielbiam Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. a naszyjnik?! naszyjnik przeboski, powiedz skąd jest, proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wyszło ślicznie, romantycznie, dziewczęco, delikatnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  46. slicznie wygladasz,
    bardzo ladne zdjecia.
    Chcialabym miec Twoje wlosy::)

    zapraszam
    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    Oraz zachecam do przystapienia do programu partnerskiego w sklepie She Bijou.
    Polecajac sklep znajomym możesz zyskac 5% każdego ich zamówienia
    szczegoly na stronie sklepu, maila lub gg 7494175

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejciu! Naprawdę bardzo spodobała mi się ta stylizacja, jest taka delikatna.
    Co do zdjęć mają bardzo fajny klimat, a ty naprawdę ładnie na nich wyglądasz.

    PS:Włosy masz wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne zdjecia, takie romantyczne i bardzo klimatyczne. Pierwsza rzecz jaka mi sie na nich rzuciła w oczy, to Twoje włosy. Masz piekne włosy! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przecudowny i jakże romantyczny outfit ! W naszyjniku się zauroczyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Great Look. Love your shorts!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. koszula i baleriny piękne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny naszyjnik :) mam podobne spodenki tylko ciemniejsze, ze Stradivariusa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥