3 września 2012

Hot Blooded

Nie wiem jak Wam, ale mi czerwień kojarzy się z dwoma słowami: krew (tu przeklinam True Blood, Dextera i inne tego typu seriale, których oglądam zdecydowanie na dużo!) i miłość (pewnie głównie przez walentynki, kiedy to wystawy sklepów wyglądają jakby zaraz miały eksplodować od nadmiaru czerwonego). Czerwień podobno wywołuje u ludzi silne emocje i być może dlatego mój związek z nią należy zdecydowanie do burzliwych. W jednej chwili się kochamy, a w innej nienawidzimy. Ostatecznie jednak co roku wracamy do siebie i tak właśnie było przy okazji zdjęć, które zobaczycie poniżej. Akurat dobrze się składa, że moje stosunki z czerwonym obecnie się ociepliły ponieważ wg ELLE ma on być obok błękitu najmodniejszym kolorem tego sezonu.
Jak zwykle, mam nadzieję że Wam się spodoba kochani!

ENG: When I think of red, two words come to my mind: blood (probably because of True Blood, Dexter and other TV series that I watch too much!) and love (Valentine's Day craziness being the main reason here). Apparently, red causes strong emotions and that's why my relationship with red is so dramatic as we love or hate each other depending which day is it. But ultimately, we get back together and that was the case with this photoshoot. And luckily for me, according to ELLE, red and baby blue will be really trendy this season.
As always, I hope you'll like it!
Sylwia

 

 

 

 

 

 

 

 

fot. gootex

kurtka/jacket - Oasap  (taka sama tutaj/ same here)
sukienka/dress - H&M
buty/boots - H&M Divided

57 komentarzy:

  1. To fajnie się składa, bo mam dużo błękitnych dodatków. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna kurteczka i wlosy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz !Kurtka jest cudna i sukienka też ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna kurteczka i wlosy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie, z pazurkiem ;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia, cudowna stylizacja, świetny blog. Będę zaglądać tutaj często. Obserwuję i zapraszam do mnie http://malua5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a jednak te buty. Świetne są, też się przy nich zatrzymałam :)
    podoba mi się twój styl. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ramoneska :-)

    obserwuję zapraszam do siebie:
    http://stylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o jeny przepięknie wyglądasz :) świetne połączenie takiej dość lekkiej sukienki z cięższymi dodatkami i ramoneską - rewelacja :) uwielbiam wszelkiego rodzaju skórzane dodatki

    OdpowiedzUsuń
  10. buty są świetne ! i bardzo efektywne zdjęcia ;))
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie! Zapraszamy do nas http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rockowo-dziewczęce połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka jestes ładna :):) wszystkie czarne ciuchy z tej sesji chcę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna ta sukienka! I baaaardzo mi się podobają buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie ci w tym czerwonym, bardzo z pazurem dzieki ramonesce, butom i torebce. like it :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kobieco-ostre połączenie, świetnie się w nim prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebisty zestaw! A True Blood nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, choć ostatni sezon trochę mnie zawiódł :/

      Usuń
  18. Sliczne polaczenie! A czerwone sukienki chyba nigdy nie wyjda z mody :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elle nie czytuję, aczkolwiek po zobaczeniu tych zdjęć wierzę "na słowo" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka ma nie tylko piękny kolor ale i krój!

    OdpowiedzUsuń
  21. hehe uwielbiam połączenie tych kolorów:) też ostatnio postawiłam na ich zestawienie:) bardzo ładne zdjęcia! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. zakochałam się w buach i kurtce... wygladasz super!

    OdpowiedzUsuń
  23. kochani serdecznie dziękuję za komentarze! bardzo się cieszę, że się podoba :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji, tak drapieżnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor sukienki! Buty i kurtka mnie zauroczyły! Podoba mi się ta lekko rockowa stylizacja z nutką elegancji :).

    OdpowiedzUsuń
  26. zakochałam się w Twoich butach, są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wygląda ta ramoneska z czerwienią :)) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam połączenia czerwień + czerń, fantastyczna ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudnie wyglądasz, zdjęcia są świetne!

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny zestaw - wyglądasz dziewczęco i zarazem rockowo.
    choruje od dawna na takie buty - są świetne ! :D

    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna skórka !
    wpadniesz ?:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Love it!!


    www.princessofcalifornia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. H&M mnie zadziwił! Świetnie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo dziękuję wszytskim jeszcze raz! :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajna ta sukienka, ja swojej czerwonej idealnej szukam już bardzo długo ale bez skutku :p

    OdpowiedzUsuń
  36. BUTYYYYYYYYY <3
    obseruje i zapraszam do mnie :)

    konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie czerwień też raczej kojarzy się z tymi dwiema rzeczami. Nie mogę uwierzyć, że są momenty, kiedy się z nią nienawidzicie, bo ta stylizacja potwierdza zdecydowanie, że ten kolor Cię uwielbia! ;)
    Jeżeli chodzi o prognozy Elle, to zazwyczaj jesienią czerwienie są w liście top barw.

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  38. a już niedługo nowy sezon Dextera !:) czekam z ustęsknieniem:) co do stylizacji - boska ramoneska i butki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz świetnie! :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Actually... You should be featured in ELLE once a few months ;)

    Love, K

    OdpowiedzUsuń
  41. wow :)
    amazing jacket :)
    love it all :)
    beautiful :)
    thanks for nice comment on my blog
    I follow your blog now :)

    tamaritza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. moja ramoneska;p
    super Ci leży :) świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wyglądasz , nie ma co zresztą zawsze ślicznie wyglądasz ;) Ubrania genialnie zestawione też z reszta jak zawsze ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo, bardzo mi się ta stylizacja podoba :) w całości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥