12 marca 2013

What's My Age Again?

Z wielkim utęsknieniem wypatruję wiosny, a z jeszcze większym lata. Zima to zdecydowanie nie jest moja pora roku i choć już kilkukrotnie wydawało się że nas opuści, ona z uporem maniaka powracała. Przyznam się Wam, że jestem już chyba trochę za stara na rozbieranki na mrozie, a takie chowanie się po kątach żeby było trochę cieplej lub (tak jak w przypadku dzisiejszych zdjęć) żeby nie zostać doszczętnie zasypaną śniegiem też jest nie dla mnie. Zwłaszcza, że mój aparat absolutnie nie radzi sobie w takim oświetleniu. Mam nadzieję, że jednak coś tam dojrzycie na zdjęciach. Dziś trochę "staroci" i trochę nowości, a w tym duuuuże kolczyki (bling bling baby!). Chwaliłam się już nimi na FB. Od pewnego czasu mam tak wielkie ciągoty do dużej biżuterii, że aż zaczynam się zastanawiać czy we mnie w jakimś małym procencie nie płynie afro lub romska krew. Kto wie ;) Jak zwykle mam nadzieję, że Wam się spodoba.

ENG: I really need spring to finally show up, and I need summer even more. Winter is definitely not my season. I think that I'm getting a bit too old to go out and shoot photos in a T-shirt or something like that when it's freezing like today. Not to mention that hiding to avoid snow is really not for me and especially not for my old camera. Anyway, I hope you can see what I wanted to show you in this post. Today I mixed the old stuff with some of my new arrivals, like my new big earrings (blig bling baby!). I already bragged about them on FB. Looking at how much I like those big jewelry lately, I'm starting to wonder if there were any gypsies in my family ;) As always, I hope you'll like it.  
Sylwia

 
 
 
 fot. gootex

płaszcz/coat - SheInside (taki sam TUTAJ/same HERE)

buty/boots - Schaffashoes (podobne TUTAJ 
UWAGA! Na hasło: SYLWIA15 otrzymacie 15% rabatu na wszystkie produkty z nowych kolekcji w Schaffashoes

koszula,spodnie/shirt, pants - sh
czapka/cap - Mitchell&Ness 
kolczyki/earrings - H&M Divided

48 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś :* Twoja stylizacje są cudowne :). Przypominasz mi trochę Maff :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm in love your baseball cap :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow masz cos w sobie........

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z pierwszym komentem!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz!♥
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz super, fajnie dobierasz dodatki, dzięki tmu zwykły płaszcz i koszula w krate fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) fajnie słyczeć, a właściewie czytać ;)

      Usuń
  7. ładnie ci w tych kolczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Loving that cap! X

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. masz niesamowitą urodę! nie mogę się napatrzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna sportowa stylizacja
    Kisses
    Aga

    New posts
    Spring/summer trends!
    Studded shoes!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie się czapka wpasowała w tło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like this shoot !




    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia to 99% sukcesu bloga z tego co zauważyłam, a przyznam, że niestety. Masz śliczne stylizację, ale brakuje właśnie dobrej jakości zdjęć :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety :( jak zakładałam blog nie miałam pojęcia, że najlepiej mieć worek pieniędzy na nowe ciuchy i super aparat, a same chęci nie wystarczą... Od dawna obiecuję sobie, że kupię nowy ale zawsze jest jakiś ważniejszy wydatek...

      Usuń
    2. mam tak samo...... nie jestem [niestety] nastolatką z bogatymi rodzicami i lustrzanką :(

      Usuń
    3. bez przesady mi się bardzo podoba stylizacja,a zdjęcia nie są masakryczne ;p

      Usuń
    4. No dokładnie, przesada lekka. Moim zdaniem masz świetne zdjęcia na blogu, bardzo klimatyczne. No i chyba nie muszę Cię przekonywać, że to nie worek pieniędzy na nowe ciuchy sprawia, że się dobrze wygląda tylko własny, nie wymuszony styl. Ty go z pewnością masz, jednak te zdjęcia i stylizacja bardzo przypominają mi Maff...co wcale nie jest złe!

      Usuń
  14. chce te kolczyki! dokladnie takich szukam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też szukałam i szukałam i przez przypadek te wpadły w moje ręcę! :) i to jeszcze za jedyne 19,90zł!

      Usuń
  15. fantastycznie wygladasz :))
    wszyscy z utęsknieniem wypatrujemy wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i bardzo fajny pomysł na sesję, ja też już umieram od tej zimy (-: pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. w tej czapce Ci cudownie! I płaszcz genialny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna czapka a kolczyki dodają urok dziewczyny gangstera ;-)
    Zapraszam do mnie i dołączam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny zestaw, na luzie, w zaczepistym snapie. Najlepsza stylówka jaką dzisiaj oglądam!
    Obserwuję i czekam na więcej takich połączeń, kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
  20. Outfit idealnie wpasował się w klimatyczne zdjęcia.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo bardzo dziękuję za komentarze kochani! Super, ze się podoba mimo tej gorszej niż zwykle jakości :) buuuuziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. duży lajk dla tytułu i dla posta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo jak to mówią "na" plus ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja bardzo do mnie trafia, tylko szkoda, że zdjęcia robione telefonem: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie był telefon. W poście napisałam że mój aparat sobie nie poradził...

      Usuń
  25. fajnie ci to wyszlo z czapka i plaszczem <3

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW! You have an amazing and simple blog, but not so simple style. Following!

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the pictures and the outfit is so cool!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  28. jak w kazdym poście zazdroszczę butów xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, czy zima, czy lato, czy wiosna Ty zawsze ślicznie wyglądasz. Piękna z Ciebie kobieta, ale zapewne o tym wiesz. Pasuje Ci taka czapka i taki styl, ale to już kiedyś Ci pisałam. Trzymam kciuki za wiosnę razem z Tobą! :*

    Google 1 lipca ma usunąć czytnik Google, więc nie będzie tej listy czytelniczej, z której korzystamy, więc obserwatorów raczej też, tak samo sprawa wygląda z Polskimi Szafami, które się opierają na czytniku Google.. Ja mam nadzieję, że jednak się wstrzymają, albo zrobią coś, że jednak followersi nie znikną. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że ta sceneria jest o wiele lepsza niż sterczenie na zimnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. You look great! Now following onn GFC and Bloglovin! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. OMG this is such a fab outfit! love it:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥