23 stycznia 2014

Cherry On Top

W zeszłym tygodniu nie udało mi się przygotować dla Was żadnego posta, dlatego w tym postanowiłam się zrehabilitować. Niestety zdjęć mało (a może to i dobrze), ale mam nadzieję że mimo wszystko przypadną Wam one do gustu.

ENG: Last week I had no new photos for you, so this week I wanna make it up to you. Unfortunately, I have only 3 pics but I still hope that you gonna like it.
Sylwia

fot. gootex

sweter/sweater - 6KS (taki sam TUTAJ/same HERE)
płaszcz/coat - Pimkie
jeans - Tally Weijl
buty/boots - Stradivarius
czapka/hat - H&M Kids

29 komentarzy:

  1. Jaki śliczny sweterek, super!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w czerni <3

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie wyglądają super, aczolwiek sama bym ich nie nałożyła bo preferuje tylko rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobalo sie i to jeszcze w dodatku bardzo mocno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzy z podobnymi, ciekawymi nadrukami znajdziesz też na http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejciu jaka wspaniała bluza :) zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Thank you dear. You are always so kind :) kisses!

      Usuń
  8. dlaczego u mnie nie ma nigdzie takich sweterkow! jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem fajnie towszystko dobrane masz a zdjec jest -jak dla mnie- tyle ile należy. ogółem bardzo pozytywny look <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypadną ^^ ozdoby na sweterku jak DIY!! Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie ideal bo bez niepotrzebnych udziwnień i wpychania nie pasujących rzeczy. Po prostu bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Uznałam, że sweter jest na tyle charakterystyczny że strój nie potrzebuje dodatkowych ozdób, bo co za dużo to niezdrowo :)

      Usuń
  12. You look really cool Sylwia! Love your cherries sweater, it´s so cute! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. I have nothing against short posts... especially with your photos :)

    Love, K.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz boski sweter! I cudowne spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. eeeeeee nie wiem czy jestem "inna" czy coś jest nie tak ze mną, ale chyba tylko ja zauważam twoje super buty tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. trafiłaś w dziesiątkę tym strojem

    OdpowiedzUsuń
  17. Naturalna pięknosc :) bardzo mi sie podoba praktycznie kazdy element stroju od dolu do gory. swietny blog

    OdpowiedzUsuń
  18. z każdym komentarzem muszę się zgodzic ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję Wam wszystkim za tak miłe komentarze. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥