9 czerwca 2014

On The Run

Tym postem kończę kolejną długą i niezamierzoną przerwę w blogowaniu. Mam nadzieję, że tęskniliście za mną choć trochę. W ramach przeprosin obiecuję, że w tym tygodniu na 100% pojawi się kolejny post.
PS. Zdjęcia robiliśmy w mało ruchliwej, osiedlowej uliczce - bez narażania mojego życia :)

ENG: With this post I finish my break from blogging. Hope you missed me!
Sylwia

fot. gootex

spódnica/skirt - taka sama TUTAJ/same HERE
bluzka, kurtka/top, jacket - sh
buty/shoes - TOPSHOP

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie spodnice, sama zamowilam podobna niedawno :) Poza tym genialne buty, calosc w 100% mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a gorgeous skirt <3 xx

    fashiontatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka przepiękna :)cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ta spódnica!! Jest totalne genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spódnica to 8 cud świata!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne polaczenie, a spodnica jest boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no kochana wróciłaś do nas w przepięknym stylu! :) nigdy nie sądziłam, że wersja midi może tak kobieco i sexownie się prezentować :) Super, a te sandałki są boskie! :) Czekamy na nowości :) miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Ja najlepiej czuję się właśnie w midi, bo już taka młoda nie jestem żeby nogi w mini odsłaniać ;)

      Usuń
  8. spódnicaaaa <3
    świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo kobieco i przy okazji po prostu ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ładna! uroda do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany! Dziękuję ♥ Nie wiem czy jest czego zazdrościć, bo jak każdy mam swoje kompleksy ;) Ale bardzo mi miło to czytać :)

      Usuń
  11. pięknie wyglądasz! świetna stylizacja! :D

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ♡♡♡♡♡♡ ale za spodnie z takiego materialu jak spodnica to sie dam pokroic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny zestaw kochana, spodnica jest moim zdaniem rewelacyjna! obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię zestawy w takim stylu. W spódnicy wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję Wam dziewczyny za przemiłe komentarze

    OdpowiedzUsuń
  17. <3 lovin the unlikely combo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥