1 lutego 2016

All Of Me Loves All Of You

Oops! Dawno mnie tu nie było... Kochani wybaczcie mi tą nieobecność. Niestety ja i mój fotograf (a.k.a mąż) nie daliśmy rady zrobić zdjęć w poprzednie weekendy. Na szczęście już teraz powoli nadrabiamy zaległości i dzięki temu mogę w końcu wrzucić nowy post na bloga.
Koniec z przeprosino-wymówkami i czas na kilka słów o stroju. A w nim wszystko to, co ostatnio lubię najbardziej: khaki, golf, długi płaszcz i jeansy podarciuchy (które na skutek pewnego "wypadku" stały się nawet bardziej podarte niż pierwotnie były). Mam nadzieję że spodoba się Wam ten zestaw złożony z moich ulubieńców. 

ENG: Oops! Sorry for not posting for a while. I promise that it won't happen again (at least in near future). I coming back to you with outfit made of my favorite clothes: turtlecneck, long coat and ripped jeans. The color which dominates is khaki and as you may know I also LOVE LOVE LOVE it so much. That's why I hope that you love this outfit.
Sylwia

fot. gootex ♥

płaszcz/coat - Bershka (podobny TUTAJ/similar HERE)
golf/turtleneck - sh Gina Tricot (podobny TUTAJ/similar HERE)
jeansy/jeans - Tally Weijl (podobne TUTAJ/similar HERE)
buty/shoes - Zara (podobne TUTAJ/similar HERE)
torebka/bag - Paulina Schaedel (TUTAJ/HERE)
szalik/scarf - sh (podobny a nawet fajniejszy TUTAJ/similar HERE)

27 komentarzy:

  1. Śliczne wyglądasz, ten płaszcz genialny :)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Cię taką w tych ulubieńcach, fajnie wyszło :) a zdjęcia rewelacyjne! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski Płaszcz! pozdrawiam Karolina
    http://kajko-lookwhatibought.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie dopasowane dodatki.
    Kolorystyka jak najbardziej na plus! Pasuje wszytsko do siebie!

    BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie zdobyłaś mnie tą stylizacją - cudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę :) Zapraszam do mnie jak najczęściej :)

      Usuń
  7. Uwielbiam Twoje stylizacje!
    Prześlicznie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! stonowane kolory i bardzo efektownie ;)

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Khaki to mój obecny #1 :)

      Usuń
  9. Płaszcz, golf, jeansy.. ta głęboka zieleń! Mega, mega lubię takie stylizacje!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mąż & fotograf w jednym? Marzenie..... Jak męża do takich rzeczy nakłonić bo to niesłychane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż jest naprawdę wyjątkowy ♥ Ja nie muszę go nawet do tego nakłaniać, tylko wystarczy że powiem "dziś robimy zdjęcia" a on już jest w pełnej gotowości :) Często jest to kosztem jego wolnego czasu, wielkiego zmęczenia itp. ale ZAWSZE jest dla mnie kiedy tego potrzebuję i blogowo i życiowo. Po prostu mąż idealny ♥

      Usuń
  11. świetny kolor,właśnie przekonałaś mnie do niego swoją stylizacją,jest super,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ja za khaki szaleję od jakiegoś roku i coś czuję że szybko to się nie zmieni ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥