26 czerwca 2016

Gettin' Hot In Here


No i dopadły nas tropikalne upały! W taką pogodę najlepszym ubiorem jest zdecydowanie kostium kąpielowy. Niestety taki strój dopuszczalny jest jedynie na plaży i nadmorskich kurortach, więc trzeba wymyślić jakąś alternatywę by przetrwać wysokie temperatury w miejskiej dżungli. Moim zdaniem nie ma na to lepszych metod niż ograniczenie ubrań do niezbędnego minimum (na golasa nie można latać!) oraz powiedzenie pa pa wszystkim syntetycznym materiałom i postawieniu na te naturalne. 

W myśl tych zasad zdecydowałam się na prosty zestaw złożony z białego lnianego topu (strzał w 10!), jeansowej spódniczki i espadryli. Żadnych marynarek, obwieszania się biżuteria (choć w sumie tego to nigdy nie robię) czy warstwowego ubioru (warstwy są fajne o ile nie powodują że ciekną z ciebie hektolitry potu). Na szyję założyłam wariację na temat chokera czyli kawałek białego sznurka ;) Mimo że na dworze było 37 stopni (!!!) udało mi się jakoś przetrwać, a nawet bym powiedziała że nie odczuwałam tak bardzo gorąca (jesli mogę tak stwierdzić przy tak wysokiej temperaturze - ale mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi)

Możecie również zauważyć, że swój ubiór oparłam o moje "odkrycia" których dokonałam po lekturze SLOW Fashion (pisałam Wam o nich TUTAJ). Jest jeans, jest biały top i jest on wpuszczony w spódniczkę. Efekt? Czułam się w tym stroju rewelacyjnie, co mam nadzieję uchwyciliśmy na zdjęciach.
Sylwia

fot. gootex ♥

top - Mango (bardzo podobny TUTAJ/very similar HERE)
spódnica/skirt - H&M (podobna TUTAJ i TUTAJ/similar HERE & HERE)
buty/shoes - Bata (podobne TUTAJ/similar HERE)
okulary przeciwsłoneczne/sunglasses - Bershka (podobne TUTAJ/similar HERE)
choker - DIY 

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja :) Uwielbiam espadryle :) Nosisz je na gołą stopę czy masz niewidoczne stopki ? :) Praktykujesz w ogóle noszenie butów bez skarpetek ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Espadryle noszę ze stopkami. Natomiast baleriny zakładam bez skarpetek, ale zawsze noszę w nich dodatkową cienką wkładkę którą wymieniam co jakiś czas. Gdybym tego nie robiła, to po krótkim czasie byłyby do wyrzucenia - wiadomo stopa latem się poci i buty potem nie pachną różami ;)

      Usuń
  2. Genialny look! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. you look so lovely!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda :0 poproszę więcej podobnych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty obłędne! Boska spodniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie proste zestawy są najlepsze! Świetnie wyglądasz <3

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. You look really great friends! ! ! www.graziaaustralia.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥