25 sierpnia 2016

Striped Shirt


Dziewczyny! Czy Wy też tak macie że pewne ubrania/dodatki bardzo podobają się Wam na kimś, jednak gdy same przymierzacie coś podobnego to czujecie się w tym beznadziejnie? Ja na mojej liście "NIE KUPOWAĆ - to nie dla mnie" mam wiele pozycji. Są na niej m.in. białe spodnie (choć w głębi serca wierzę że gdzieś tam są te idealne dla mnie) i te typu culottes (bez znaczenia w jakim kolorze), botki na niskim obcasie z czubem (wydaje mi się że moja stopa ma rozmiar 50) oraz pasiaste ubrania (więzienno-tłuste problemy). Te ostatnie przynajmniej do niedawana jeszcze na owej liście były. 

Postanowiłam dać paskom ostatnią szansę, jednak wcześniej postawiłam je do pionu ;) A tak serio to przeglądając katalog mój wzrok przykuła koszula, która co prawda była w paski, ale w przeciwieństwie do tych pasiaków które do tej pory mierzyłam - były one w pionie. Stwierdziłam że zamawiam, bo przecież zawsze mogę oddać. I wiecie co? Nie oddałam, bo okazuje się że kierunek ma znaczenie :)
Sylwia
fot. gootex ♥

koszula/shirt - H&M (TUTAJ/HERE)

6 komentarzy:

  1. Idealnie!
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, a i koszula ideał ♥
    Ja ostatnio upolowałam w lumpeskie w idealnym rozmiarze koszule z Top Shopu w paski takie jak twoje tylko ciutkę cieńsze ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Super że udało Ci się upolować taka fajną koszulę, ja coś ostatnio nie mam szczęścia w lumpach :/

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥