23 września 2011

Mint Bubble Gum

Sweterek to sh-owa zdobycz z ostatniego poniedziałku. Zachwycił mnie kolor. Chyba to ciemna mięta, ale pewna to nie jestem ;) Jeśli chodzi o legginsy to uważam je za doskonałą alternatywę dla jeansów. Są dużo bardziej wygodne, dają większą swobodę ruchów i przede wszystkim są w przeogromnym wyborze kolorów i wzorów. Ja zdecydowałam się na czarne z połyskiem ze względu na ich uniwersalność w łączeniu z innymi częściami garderoby, ale ostatnio po głowie chodzą mi trochę bardziej szalone ;)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)Byłabym bardzo wdzięczna za hype na lookbooku :)
Please hype my look on lookbook.nu http://lookbook.nu/look/2463559-Mint-Bubble-Gum

 








sweter/sweater - VOE, sh
leggings - Tally Weijl
buty/shoes - New Look

27 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, sweter ma piękny miętowy kolor i świetnie komponuje się z legginsami :)

    Ps. cudowne masz włosy!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter jest świetny! zazdroszczę udanych łowów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek świetny, mimo ze ażurkowy, to wydaje się ciepły i przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny sweter!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweter! idealny na ten sezon!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter <3
    (http://checkpoint-sophie.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję WSZYSTKIM bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. pisalam juz na stylio, wyglądasz cudooownie, dodaję do obwserwowanych i liczę na to samo, pozdrawiam! : **** http://inspiratioonx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U are adorable in that color honey!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny sweterek;)zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, lovely sweater...
    And you look so pretty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo wszystkim :)

    @ANNAWII: thx my love xoxo

    @KH: thank you. kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweter! W ogóle genialny zestaw! Super blog!;)
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten sweter jest genialny! <3
    A Ty prześliczna :)


    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczny fluo-kolor, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję :) dziś poniedziałek więc pójdę na kolejne łowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny sweterek! zawsze podziwiam osoby, które potrafią wynaleźć takie cuda w shach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz cudowną figurę.. :)
    no i ekstra buty

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie bomba! kolor swetra i te leginsy - super!

    OdpowiedzUsuń
  20. cały zestaw jest super, niby proste połączenie, ale trafione w 10! uwielbiam taki miejski styl ;) ogólnie fajny blog pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Loving the simplicity of the black that's offset by the bright coloured sweater! :)

    http://deesvie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny sweter. Kolor, wzór i faktura :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi sie Twój sweterek !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥