17 września 2011

Only Girl in the World

Gdy zobaczyłam w sklepie marynarkę z dzisiejszego zestawu od razu się w niej zakochałam. Po pierwsze jest koronkowa, a koronkę uwielbiam, a po drugie szalenie lubię ubrania w kolorze pudrowego różu. Pełna uwielbienia dla mojego nowego nabytku, założyłam go na Sylwestra i jakie było moje zaskoczenie, gdy mój ukochany (wtedy jeszcze nie ;p) powiedział, że ładnie wyglądam, ale "to coś" (marynarka w sensie;) ) jest brzydkie i żebym tego nie nosiła. Jako, że wtedy jeszcze nieukochany stał się ukochanym, staram się na spotkania z nim tej marynarki nie zakładać, ale ja nadał ją ubóstwiam i noszę jak tylko mam na to ochotę, a i on czasem musi się przemęczyć i na nią patrzeć, gdyż jest moim blogowym fotografem ;)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Pozdrawiam. Sylwia
Jeśli chcecie możecie go zhajpować na lookbooku http://lookbook.nu/look/2439127-Only-girl-in-the-world
Please hype my look on lookbook.nu




marynarka/jacket - H&M
top - Promod
jeans - Tally Weijl
buty/shoes - no name
kolczyki/earrings - New Look

11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. A marynarka fajna, chłopak sie nie zna, ehh ci faceci...

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka boska, podoba mi się zestaw!
    Ale Ty jesteś śliczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. From some time I am following Your blog and have to admit You have awsome wardrobe. Like this shoes. You could add some more photos of this jacket :)

    http://kaosaya-aya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tam, faceci się nie znają a marynarka jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faceci się nie znają, to prawda. Choć na tych zdjęciach marynarka jest prześwietlona i naprawdę mało widać ;)

    Pozdrawiam,
    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo ładną kobietką, uroczą, słodką, a zestaw pasuje do Ciebie jak najbardziej jest prosty i urzeka swą klasą i delikatnością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka jest cudna - a faceci czasem z niewiadomych powodów nie rozumieją naszych potrzeb;). Ślicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥