15 września 2011

Wild Thing

Trochę już się chłodzi więc mam dla Was jesienny zestaw. Jedyne co lubię w takiej jesiennej porze to moje urodziny, reszta niestety jest raczej kiepska bo tylko patrzeć, a zaczną się deszczowe dni, które będą trwać, aż spadnie śnieg. Ja jestem typową miłośniczką późnej wiosny i lata, ale że na pogodę nie mam wpływu bo Matką Naturą nie jestem, mogę się tylko pogodzić z perspektywą coraz zimniejszych dni i wyciągnąć z szafy ciepłe sweterki. Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu :) Zresztą zawsze mam taką nadzieję, ale za słowa konstruktywnej krytyki też będę wdzięczna.
Chciałam jeszcze dodać, że jest mi szalenie miło z powodu coraz większej liczby obserwatorów mojego bloga. DZIĘKUJĘ!!! :)
Jeśli podoba Wam się możecie zhajpować mój zestaw na lookbook.nu
Please hype my look on lookbook.nu

 






sweterek/sweater - New Look
kamizelka/vest - Stradivarius
spódniczka/skirt - Zara
chustka/scarf - my mum's closet
buty/shoes - CCC

15 komentarzy:

  1. spódniczka i buty *ach*! Sweterek z kamizelką wygląda nieziemsko, a całość - 1 klasa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest super! Świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie, ciekawie, jak z filmów z lat końca 80 i początku 90. :) Podoba mi się połączenie tej kamizelki i białego sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny set!Podoba mi sie akcent kamizelki:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. @famfaramfam: dziękuję baaardzo :)
    @weasel: dzięki!
    @Letasha: dzięki, ale czemu Ci się tak kojarzy? koloru, błysku raczej brak
    @Say me Justine: dziękuję bardzo :) tą kamizelkę założyłabym chyba do wszystkiego, ale się opanowuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny świetny zestaw u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. tez juz jestem przerazona tymi nadchodzacymi deszczami i śniegami:( ale poki co, pogoda jest calkiem ok, tylko zimno:P. Bardzo fajny outfit :) najbardziej podoba mi sie kamizelka <3..! dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw! Nie jestem tylko przekonana do tych butów. Wolę pozostawić kozaki na prawdziwą jesień, ale i tak jest fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, lubię taką zagniewaną minę, super! :D

    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo dziewczyny :)

    @jezdem: zły dzień miałam hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. znalazłam Cię na stylio:) Chciałam Ci powiedzieć że przejrzałam cały blog, wchodziłam na lookbook i muszę przyznać że masz super styl i bardzo fajnie się ubierasz:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow genialny zestaw! kamizelka dodaje charakterku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥