28 stycznia 2012

Never Say Never

Nigdy nie mów nigdy. To zdanie chyba najlepiej obrazuje robienie zdjęć na dworze zimą w zbyt cienkich ubraniach jak na tę porę roku. Jeszcze rok temu mało zawału nie dostawałam patrząc na zdjęcia blogerek, na których stoją na dworze jedynie w samych sukienkach czy sweterkach, a w tle pełno śniegu. Teraz kiedy sama mam blog wiem, że nic nie dorówna zdjęciom robionym na zewnątrz i warto te kilka minut zmarznąć, by ostatecznie uzyskać dużo lepszą jakość z której się jest później zadowolonym.
Jak zwykle mam nadzieję, że mój strój Wam się spodoba.

PS. Zapraszam na stronę bloga na FB. Tam staram się codziennie coś dla Was dodawać!

ENG: Last winter when I saw photos of bloggers in which they were wearing only sweaters, dresses etc. with no warm jacket on, I was thinking that they are insane. Now I know that photos taken outside are so much better than the ones from the inside of the buildings. So now I’m thinking “never say never” and I really hope that you’ll like this photos and my look.

PS. If you like my blog you can click LIKE IT on facebook. Everyday I try to add new information, photos and music.
Sylwia





 

fot. gootex

sukienka/dress - H&M
kurtka/jacket - no name
rajstopy/tights -tally weijl
pierścionki/rings - SIX, wholesale-dress

38 komentarzy:

  1. Sukienka na prawdę urodziwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Zmieniłabym tylko kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie,widzialabym bardziej krotsza od tej ramoneske,ale reszta na 6! PAZNOKCIE,BIZU I RAJSTOPY!:)

      Usuń
  3. Sukienka jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka i biżuteria..:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. woah I love this outfit! The shift style dress and the tights are perfect

    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna stylizacja! uwielbiam koronkę w połączeniu ze skórą!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest przepiekna !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta sukienka jest doskonała! Uwielbiam połączenia sukienek ze skórą! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka, szukałam ostatnio podobnej, a rajstopy urzekają! :)
    Pozdrawiam Gabanka

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rajstopy i sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka <3
    - śliczna mam taką samą
    tylko zmieniłabym kurtkę nie wyglada dobrze

    OdpowiedzUsuń
  12. skąd ja to znam - zdjęcia w domu nigdy nie wyjdą tak dobrze, jak te na dworze, a zwłaszcza takim aparatem jak mój ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mój też właśnie kiepski niestety i baaaardzo stary, ale temperatura na dworze tak strasznie spadła, że chyba kolejne zdjęcia będę zmuszona zrobić w jakimś budynku :/

      Usuń
  13. Przeurocze rajstopy ^_^ I sukienka śliczna!

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczna sukienka! gratuluję day best :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana dzięki za info bo zupełnie zapomniałam wejść na stylio i jakbyś mi nie napisała to bym nawet nie wiedziała :)

      Usuń
  15. Fajny blog : )
    Obserwuje i licze na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję bardzo dziewczyny :* sukienka też mi się strasznie podobała i mimo, że spóźniłam się na nią w sklepach to udało mi się dorwać ją na allegro i bardzo się z tego cieszę :) co prawda wydaje mi się, że najfajniejsze są w niej rękawy, których akurat tu nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile masz lat ? :) bo Twój wygląd jest trochę mylący... Stawiałabym 17-22 ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że wyglądam na dużo mniej niż mam, a mam 24 :)

      Usuń
  19. nice blog!!!

    http://www.vigilantlense.com/
    http://www.bloglovin.com/en/blog/3419473/vigilant-lense

    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam sie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przecudowna sukienka ! :D
    .
    http://www.ameliasienazywam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. So pretty!! Love, love the dress! Amazing nails too!

    ox from NYC!
    -davie+erica

    http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. rzeczywiście warto trochę pomarznąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za tego typu sukienkami, ale biżuteria i rajstopy są śliczne :)
    + Widać po zdjęciach, że marzłaś!

    http://everydaykatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no marzłam bardzo bo chyba było -15 i to zdecydowanie nie temp na skórzaną kurteczkę ;)

      Usuń
  25. You are so pretty! <3 I especially love your nail color too :D

    Jennifer x

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka! I rajstopy super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥