5 lutego 2012

Let The Sunshine In

Wiem, że ostatnio pisałam, że zdjęcia robione na dworze dużo lepiej wychodzą, jednak chyba każdy się zgodzi, że tego stroju nie dałabym rady zaprezentować w temp. -20 stopni bez uszczerbku na zdrowiu. Tak więc mały kompromis i zdjęcia są przy oknie. A tak swoją drogą, to już od dawna myślałam o zrobieniu fotek przy tak padającym świetle więc całkiem dobrze się złożyło. Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że zima już mogłaby sobie pójść i nie wrócić (nigdy!). Jak zwykle mam nadzieję, że Wam się spodoba.

ENG: I know I said photos taken outside are better. But I think we all agree that if I went out in this outfit when it's 20 degrees below zero I'd be sick next day. I decided to took pics next to the window so this is a good compromise. In addition I really like how the sun is shinning through the glass. I don't know how about you but I really want the winter to go away and never come back. I hope you'll like my look.
 
Sylwia 







fot. gootex

sweter/sweater - sh
spódnica/skirt - H&M Divided
kolczyki/earrings - H&M Divided 

68 komentarzy:

  1. śliczna stylizacja :3
    ten czarny kołnierzyk dodaje uroku. bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. co do zimy sie zgadzam!
    a strój jest wspaniały! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wygladasz, przeslodko!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka godna pozazdroszczenia.

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cekiny <3

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the peter pan collar and your nails. Super cute!

    xo

    Ashley

    http://southerncaliforniabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. This is pretty amazing. I love it.
    - I started following your blog - please follow back...!
    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek przesliczny!
    bedę obserwowac i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Really love that sequined skirt, it looks beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia przy oknie? o tym nie pomyślałam... świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie Wam wszystkim dziękuję! jest mi BARDZO miło :)

    Thank you so much girls xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci dziękuję :) Ale nie mów tak o sobie, myślę że to po prostu kwestia wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne kolczyki i śliczna spódniczka..:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cekiny... <3 wyglądasz świetnie. zaczynam obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look! cekinowa spódniczka jest piękna, idealna na karnawałowy czas :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. You look amazing dear!
    Gorgeous blog! Following! Follow back? <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz ślicznie ;) ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja! boska spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalnie =).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny look :)zwłaszcza sweter

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw jest po prostu fenomenalny. Biała koszula z uroczym kołnierzykiem połączona z krótką, cekinową, srebrną spódnicą to coś, co od dzisiaj będzie mnie prawdopodobnie prześladować. Także szczerze dziękuję, bo od dawna nie doznałam "objawienia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to lekko różowy sweterek a pod spodem miałam bluzkę z takim kołnierzykiem :)

      Usuń
  23. Love your sweater!
    If you want take a look at my blog, i will be really grateful :) The Spotted Cherry Pie

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz !
    zapraszam do zabawy: http://worldonhighheels.blogspot.com/2012/02/084.html

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw :) ładny sweterek i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zawsze cos mi nie gra w tch twoich stylizacjach tylko nie wiem jeszcze co, niby ladnie ale nie

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie, super zestaw i Ty wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. udało mi się je dorwać po 2 przecenie za 5,90 ;d więc wzięłam dwie pary te i czarne ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful outfit. I love it! You have a great sense of fashion, so I'm following you now :)
    http://thesmallnoble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki dziewczyny za każdy komentarz! :*

    Thank you so much doll for your comments xo

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się tutaj cekinowy akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna spódniczka i ten kołnierzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you! You look amazing as well, i love your skirt! And the pictures are very nice :) You have great style!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz i wgl:)))))))))
    Zapraszam do mnie:http://blog-zyciowy.blogspot.com/:)♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam takie samo zdanie jak ty, niech już ta zima odejdzie :) Poza tym ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie na KONKURS do wygrania karta upominkowa 150 PLN do H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ładnie wyglądasz i ciekawe zdjęcia :)

    zapraszam do mnie - nowy post :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie wyszły te zdjęcia ;) Ja niestety nie bardzo mam jaki zrobić zdjęcia w pomieszczeniu...
    Zestaw śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. fab outfit my dear!!


    xo nicol

    check, follow or whatever you like:
    www.fashiontnt.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie wygladasz, zazdroszczę sweterka!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. rewelacyjnie wyglądasz ;)
    nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)*

    xx
    Desiré

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej podoba mi się góra i ogólnie dobra jakość zdjęć. Może miałabyś ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  42. What a gorgeous outfit, I love how the sequins just look like a strip at the hem of your outfit. Really nice

    Rianna xx

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  44. kolczyki i spódniczka są cudowne ;)

    http://apparel-hunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny sweterek i kolczyki, ogólnie zestaw bardzo mi się podoba, tyle że ja włożyłabym sweter w spódniczkę, no ale jak kto woli :)

    OdpowiedzUsuń
  46. dziękuję za miłe słowa w komentarzu!


    obserwuję!


    zapraszam do mnie ponownie!


    rebellook.blogspot.com


    :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie . Zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Love that skirt! You are so pretty too!

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny pomysł na cekiny, jestem na TAK =] obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  50. Absolutely gorgeous outfit! Do tego świetne, klimatyczne zdjęcia...<3
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania!
    monikaorlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta stylizacja jest obłędna :) A propo dawno temu kupilas te spodniczke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wyprzedaży więc to chyba jakiś grudzień/styczeń coś w tym stylu. Obawiam się, że teraz już jej nie będzie

      Usuń
  52. REWELACJAa!!!!!!!! Niesamowicie mi sie podoba. Uwielbiam cekinowe kiecki.

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥