14 lutego 2016

Old School Love

Golf, podarciuchy i futrzak to rzeczy które wielokrotnie pojawiały się w moich stylizacjach. Za każdym razem jednak staram się, aby mimo podobnych elementów prezentowany przeze mnie zestaw miał inny charakter (ale oczywiście wszystkie były w moim stylu). Jedne stylizacje są bardziej rockowe, inne bardziej chic, a ta dzisiejsza ma (jak dla mnie) w sobie odrobinę ducha lat 90-tych. Co wywołuje takie skojarzenie? Moim zdaniem najbardziej wpływa na to jeden drobny szczegół - wpuszczenie bluzki w spodnie. Przez wiele lat rzecz uważana jako passe, ostatnio znów powracając do łask fashionistek na całym świecie. Jeśli wyobrazicie sobie dzisiejszą stylizację z bluzką na wierzchu, to dojdziecie do wniosku że wyglądałaby ona zupełnie inaczej - a przecież ubrania te same. Efekt oldschoolu dodatkowo potęgują okulary. Ray-Ban Clubmaster co prawda inspirowane są latami 50tymi, jednak takie klasyki dobrze odnajdą się w każdej dekadzie ;) Zawsze myślałam że jeśli kiedyś zainwestuję w okulary tej marki, to będzie to model Wayfarer. Jednak po wizycie w sklepie, gdzie przymierzyłam chyba wszystkie dostępne modele okazało się że to jednak Clubmaster skradło moje serce. No i są! Gdybym w tej stylizacji torebkę wymieniła na plecak to byłby już totalny powrót do przeszłości! Piszcie w komentarzach czy Wam się podoba, bo bardzo jestem ciekawa Waszych opinii :)

ENG: Turtleneck, ripped boyfriend jeans and faux fur are thing which you can see in my OOTD's really often. But every time I try to make my outfit looks different than the others. Some looks are more with rock vibe, some are chic and today's for me is a bit old school. It remind me of the 90's. Why? Maybe because of a one little detail - top inside my jeans. This is a thing which was passe over the last few years and which becoming more and more trendy in a fashion blogger world now. The whole oldschool vibe is more intense also because of my sunglasses. Although Ray-Ban Clubmaster was inspired by 50's, but for me it looks perfect in every decade and adds this cool old times vibe to whole look. Please write me in comments what do you think about this outfit. As always I hope that you will like it.
Sylwia

 
fot. gootex ♥

futrzak/faux fur - F&F (podobny TUTAJ/similar HERE)
golf/turtleneck - Zara (inne kolory TUTAJ a podobny TUTAJ/similar HERE & HERE)
jeans - Tally Weijl (podobne TUTAJ/similar HERE)
pasek/belt - Stradivarius (podobny TUTAJ/similar HERE)
buty/boots - @ (podobne TUTAJ/similar HERE)
torebka/bag - paulina Schaedel (TUTAJ/HERE)
okulary/sunnies - Rayban Clubmaster (TUTAJ i TUTAJ/HERE & HERE)

42 komentarze:

  1. Świetna stylizacja! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam w planach kupno podobnego futerka ale z C&A ^^
    Cudownie wyglądasz i świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne też było w H&M. Widać materiał był popularny wśród sieciówek ;) Dzięki za miły komentarz :*

      Usuń
  3. Dawno mnie tu nie było, muszę częściej Cię odwiedzać, stylizacja pasuje do Ciebie jak ulał!

    http://modniepodgiewontem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem - stylizacja jest genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome coat! great outfit!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej wpadła mi w oko torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam! Nosze ją ostatnio cały czas, co zresztą widać w postach :)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się futrzak :)
    Pozdrawiam i zapraszam:http://modajestkobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się i to bardzo, stylizacja prosta i genialna, supeerr!
    Dodaję do obserwowanych, podoba mi się u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna! <3

    Uwielbiam futrzak!!!

    Pozdrawiam,
    Vanessa | http://www.thetrendique.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne futerko - zachwycasz :)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie! Z pewnością nie jest nudne :) Poza tym bardzo fajne miejsce do zdjęć.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  12. love your style! and you have gorgeous hair!
    http://www.dipped-in-honey.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jak ładnie. Bajecznie wyglądasz w tym futerku.
    Dawno mnie tutaj nie było, a Ty wciąż modna, stylowa i nietuzinkowa.
    KLASA!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością przeglądnęłam Twojego bloga! Jesteś piękną dziewczyną i masz super pomysły na stylizacje :) Zdradź mi proszę, jakie są Twoje ulubione pomadki/szminki, albo chociaż tę ze stylizacji powyżej, bo poszukuję takiego odcienia od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo dziękuję za miłe słowa ♥ Jeśli chodzi o ulubione pomadki to obecnym ulubieńcem jest Golden Rose Velvet matte lipstick nr 2, a jeśli chodzi o usta w poście to mam na całe nałożone konturówkę również marki Golden Rose dream lips lipliner nr 510 i przyznam szczerze to zdecydowanie mój obecny #1 jeśli chodzi o malowanie ust.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Oj coś mi się usunęło. Bardzo dziękuję za odpowiedź :) Spróbuję na pewno!

      Usuń
  15. świetny zestaw a futerko idealne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥