9 lutego 2016

So Me

Są rzeczy w mojej szafie które z mężem określamy mianem "sylwiowe". Sylwiowe rzeczy to takie na widok których większość napotkanych osób roluje oczami i zastanawia się co ja sobie myślałam. Mój mąż określa je również przymiotnikiem - niedorzeczne. Mimo to zawsze zgadza się żebym je kupiła, choć na 100% najchętniej ominąłby je w sklepie szerokim łukiem i nigdy więcej na oczy nie oglądał. Dla mnie sylwiowe rzeczy to trochę nietypowe rzeczy, które wywołują u mnie szybsze bicie serca. Czemu piszę o tym przy poście który na pierwszy rzut oka jest zupełnie normalny? Jeśli się przyjrzycie to w okolicy mojego nosa zobaczycie błyszczące kółeczko. Tak, tak to sztuczne septum, które zdecydowanie można przypisać do kategorii sylwiowe. No cóż... taka już ze mnie Sylwia ;)

ENG: There are things in my closet which my husband&I called Sylvialicious. Sylvialicious are things which make people roll their eyes and asking what was I thinking?! That things make my heart beating faster, but I know that they're not so normal. Why I write about them in this post with rather classical outfit? Well if you look closer, you will see a little sparkly ring under my nose. It's fake nose cuff which I can easily called Sylvialicious. But hey! Sylvia is my name, so I just have to wear this kind of things ;) But honestly - hope you will like it.
 ♥
Sylwia
fot. gootex ♥

kurtka/jacket - Cubus (podobna TUTAJ i TUTAJ/similar HERE & HERE)
golf/turtleneck - Promod (podobny TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ/similar HERE, HERE & HERE)
spodnie/pants - H&M (TUTAJ/HERE)
szalik/scarf - H&M (TUTAJ/HERE)
torebka/bag - Mango (TUTAJ/HERE)
kolczyk/fake nose cuff - @ (TUTAJ i podobny TUTAJ/similar HERE)

28 komentarzy:

  1. Podoba mi się!
    Super wyglądasz ;)


    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja! Szal i torba świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) szal to 100% wełna i jest mega ciepły

      Usuń
  3. Świetna stylizacja! Podoba mi się w 100% :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo w moim stylu dzisiejsze zestawienie, śmiało mogłabym tak chodzić ubrana pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! No to się cieszę że trafiłam w Twój gust :)

      Usuń
  5. Ten kolczyk bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć, bo mąż uważa inaczej ;)

      Usuń
  6. stylowo, z klasą, całość bardzo na tak!

    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, każdą rzecz z Twojej stylizacji również chętnie bym ubrała. To jest mój styl :) Klasa, prostota i szarości, wszystko w moim guście i jak widać w Twoim równiez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola ♥ Szalenie miło czyta się takie komentarze jak Twój. Bardzo się cieszę że moja stylizacja Ci się spodobała i mam nadzieję że kolejne również przypadną Ci do gustu :) pozdrawiam!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Jak mąż gada do mnie głupoty podczas sesji to nie sposób się nie śmiać :)

      Usuń
  9. Bardzo przypadła mi do gusta ta stylizacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, szalik świetnie dopełnia stylizację. buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super to wszystko wygląda, uwielbiam różne zestawienia faktur, materiałów.. U Ciebie wyszło piękne połączenie! ;) a co do Sylwiowych rzeczy - dobrze, że nie oglądasz się na innych i nie zastanawiasz się 'co inni pomyślą?' tylko robisz swoje ! ;)

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Staram się o tym nie myśleć, ale czasem dziwnie jest na sobie czuć wzrok starszych kobiet i dla odmiany tych młodych dziewczyn ;)

      Usuń
  12. Ale masz super zdjęcia,chciałabym takie mieć ale wątpie żebym tak fajnie zapozowała.Znowu super stylizacja i zdjęcia idealnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to jak zapozujemy zależy bardzo od osoby która ostoi po drugiej stronie obiektywu. Kiedyś usłyszałam od znajomej że u mnie jest widoczne, że moim fotografem jest mój mąż czyli osoba która zawsze mnie rozbawia i przed którą się nie stresuję i nie krępuję :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥